torsdag 26 maj 2011

Västtrafik la la la go fuck yourselfe

Måste bara berätta!..
Ända sen jag kom hem från tyskland i början av november så har mitt skolkort varit försvunnet!. och om jag ska ha ett nytt måste jag pröjsa för det och jag menar.. när jag tycker om att pilla och fixa och trixa så kan jag ju lika gärna dra nytta utav det..
så jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. men västtrafik kan ju göra precis de som corey taylor säger i låten efter 1.58 min ;) Tryck på lila texten nedan..
HÄR


hehe (a)
Sen då idag då så tro fan att jag hittar mitt jävla kort! sista skoldagen är över och jag behöver det typ inte längre haha! så jävla värdelöst att kim haft det hela tiden


Fick ett studentprecent i förskott idag med :D mormor kom med ett par röda nya converse som jag ska ha på studenten! ny importerade i mosters väska från usa haha. gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar