söndag 19 februari 2012

"va fan det är ERA maskiner det är fel på, jag har pengar på kortet jag lovar!"

Just den meningen på rubriken är en mening som är så grymt jävla pinsam och jag ber till gud nästan varje gång jag använder mitt bankomatkort i affärer.
Jag är av den sortens människor som aldrig går runt med kontanter på mej. jag använder alltid mitt bank kort vart jag än befinner mej och då får jag kanske skylla mej själv om det en gång i månaden plötsligt inte går att använda men småmynt gör mej irriterad och tar bara en massa onödig plats. Men varför är det just så brutalt pinsamt när det väl tar slut? man tror att kassörskan tänker "inte nu igen, fan du har inga pengar, skaffa dej ett jobb i stället pucko." och vad fan ska man säga? "Eeeh ojoj där tog min lön slut hehe.. du är snäll och häller tillbaka allt godis jag plockat då så är du gölli, HEJDÅååå" (exemplet på godiset var just för att det hände mej idag.) (och nu ligger jag 70 spänn minus)

dagens kommentar efter andra försöker på kortläsaren "va fan, det är kortet det är fel på, är det lugnt om jag lämnard et här och tar ut pengar i stället? he-he-he" ville helst springa där ifrån men det kunde jag inte med..

i-lands problem käre janni.. i-lands problem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar