måndag 26 november 2012

Swedish house mafia!!

Sjukaste och mest spontana helgen på länge tänkte jag säga men känns som att jag säger så varje helg haha!

Iallafall. I Onsdags fick jag ett samtal från världens gladaste Katie att hon vunnit 2 biljetter till Swedish house mafia!! Och självklart skulle jag med haha :D Gjorde garanterat min dag till 1000! :D
Efter många om och men och vel hit och dit om ledighet så lyckades jag äntligen få ledigt (halva dagen) och vi åker upp med 2 väldigt snälla pöjkar som lät oss åka med :D fredag kl 12 är vi framme. kollar lite stan och käkar och lite bärs. Gött som fan! sen bär det av mot en lägenhet där det blir lite mer förkrök innan jag och Katie sätter oss i taxin mot arenan! går fan inte att beskriva kvällen haha. sjuukt mycket folk. sjukt jäva najs! Fett som fan!!

hinner sova kanske 2 timmar innan vi måste ta tåget hem kl 7 på morgonen. framme i gbg igen då det väntas jobb för mej. länge sen jag mådde så dåligt på jobbet haha. men lätt värt det!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar