tisdag 8 mars 2011

pengar på marken gör än inte alltid lycklig

Igår då va!.. janni gick i stan med sin kära mamma och heeelt plötsligt växer hennes ögon till 2 stora apelsiner! detta pga att mitt där på marken ca två meter från en tant med rullator, skrikande röd kappa och död mans hud lååååg 2 hundralappar! WoooW hann jag tänka och tackade gud lite sådär halvt från ovan! TIIIITTA viskade jag till mamma samtidigt som min arm stötte emot henne! och tro fan precis i min lyckligaste stund när jag ska plocka upp dom ropar en gitarrspelande jävla tjej i bohemklädsel att "ooj jag tror du tappa en 100lapp där!" det sa hon dock inte till mej utan till tanten som hunnit gå ca en cm! Helvete hann komma upp i mitt hövve innan jag tog upp pengarna och gav de till tanten med ett leende som tydde att här ta dina jävla pengar och gå! lovar att de säkert inte alls var hennes pengar haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar