torsdag 3 mars 2011

skador i mängder


Tänkte att jag skulle berätta lite om min bror Kim. nyss fyllt 20 år och är en redig lat en. och han senaste år har nog varigt de mest otroliga som någonsin skådats! kan redan nu säga att jag kommer glömma några punkter men här är några av dom
- kommit hem minst 2 ggr med svullet och blått öga.
- brutit näsan
- opererat in 6 skruvar och en ca 8 cm järnbit i axeln
- opererat tån
- fått en jävla massa eksem som lett till värre grejer som att han kliat upp och det blivit stora sår
- lite lindrigare skador
och nu tro fan att han står utelåst och kan inte stödja på sin fot. haha
man kan ju inte annat än att skratta. mamma bara suckar.
vårdcentralen känner igen hans röst nu mera när han ringer dit.

och min lillebror är inte bättre han.. han tror han brutit tummen men den är antagligen bara stukad.
själv är jag 10 ggr värre och det enda "värsta" jag gjort är att bryta fuck u fingret haha.

morgon pigg bild på broder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar