måndag 10 oktober 2011

helgen i mini form


Tjenis penis. jag vet att jag suger rätt hårt på att skriva här nu för tiden men jag är som sagt inte hemma så mycket. just nu sitter jag hemma hos nicklas och kollar på när han sover haha. grymt spännande.

i lördags hängde jag med johanna till liina och sen stack vi först hem till liinas kompis robin och för festade lite. soft. sedan visare till en annan kille som hade inflyttningsfest om jag minns rätt haha. trevligt trevligt. kom hem sent och dag efter, alltså i går skulle jag upp och på utbildning. jävligt trött om jag får lov att säga så. drack 5 koppar varm oboy för att inte somna, hällde till och med i mej en kopp äcklig, riiiktigt äcklig kaffe!

efteråt var det meningen att jag och ett gäng andra skulle till liseberg men det blev aldrig av, (de flesta låg la hemma bakis) haha. snipp snapp snut så var sagan slut!


PS. se filmen takers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar