lördag 15 oktober 2011

jobbade som publikundersökare på kultur natta


stressade gärnet för att komma in till stan i går. men det gick bra, visade sej att jag kände flera som skulle jobba med enkät undersökningen. bla en tjej från mitt vanliga jobb och sen 2 st från min utbildning. så det var naajs! :) delades in 2 och 2 sen fick vi sticka ut i vintervädret på kulturnatta och intervjua folk :) gick braa. var bla på invigningen, biblioteket och till sist rööska museum där alla gamlingar släppte loss på på dansgolvet haha.

skulle egentligen ha jobbat till 10 men vid 20 i 9 hade vi nästan fyllt i hela pappers bibban vi fått så jag och min "kompanjon" stack hem..

tåget hem exploderade och kunde inte ta sej vidare så fick vänta på nästa. TACK!!! var jätte skönt ute, verkligen! nästan så jag skulle vilja ta av mej alla kläder och lägga mej naken och simma lite på den frusna asfalten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar