fredag 17 april 2015

Någonstans mellan Melbourne och Sydney

Just nu sitter jag i en soffa med en liten hund bredvid mig. Nyduschad. Fett skönt. Jag ville som sagt norr upp så jag hittade ett gäng med 2 campervanar som skulle bege sig på en 10 dagars resa upp till Sydney. 2 kanadensare och 2 americanare, troligtvis kommer en tjej från tyskland att joina oss om några dagar också. Ett himla skönt gäng iallafall!!
Än så länge har vi campat vid stranden och på en annan camping och igår skulle vi stanna vid en by och köpa käk då en gammal gubbe kommer fram och berättar att han är couchsurfing host och att om vi ville så fick vi campa på hans tomt och låna hans dusch och kök och grejer. Fett nice!! Så sagt och gjort. Här blev det partey igår för fulla muggar och en hel taco kväll. Såå nice.
Dock har jag typ tappat lusten för att skriva.. Ibland får jag flipp och kan skriva hur mycket som helst.. Även om jag inte skriver det här på bloggen.. Men jag orkar typ aldrig längre. Menmen.. Det kommer la tillbaka någon gång :)    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar