söndag 31 maj 2015

Hawaii

HEEEEEEEEEJ!!!
en hel del har hant sedan sist. Jag har resten av min blogg lagrad pa min ipad men den lamnade jag i aussie for en manad och hade ingen wifi sa far publicera det senare.. iallafall.. lite kort backup. Kindret kopte vanen av Scott. Jag bestamde mig for att resa vidare med honom och det slutade med att vi hamnade pa Hawaii!!!

Vi landade har tidigt en Tisdag morgon aven om vi flog fran Aussie Tisdag kvall. Spannande. vi tog oss in till Honolullu och kopte alla nodvandigheter vi kunde tanka oss. Vi letade upp en public shower och satte oss sedan pa en parkvank. Den banken visade sig vara ett himlans bra val da de tydligen gav ut gratis middag till hemlosa just dar. Nomads som vi ar fick vi en javla go och stor middag vilket behovdes. Hellt galet vad mycket mer energi man far av bra mat an fran konserver.
Boende ja.. Det sket sig ratt hart men inte deppade vi for det. Vi hade ju en hamock. Vi liftade ut fran stan och hittade en park precis vid havet. satte upp hamocken och sov dar. Morgonen dar pa bestamde vi oss far att dra till andra sidan on da jag har vanner dar. Nu sover vi hos en skaternord pa 5te vaningen med utsikt over havet och en pool pa bakgarden. Vem behover pengar och hotell nar man kan ha vanner over hela varlden :)

What else?
Vi har degat pa stranden i ett par dar, kollat in alla sea turtles, liftat en himla massa. akt Jeep runt on. Strand party. Stott pa en fett oskon karring som ringde snuten pa oss. Ingen aning om varfor. inget hande dock.
Idag sitter vi bakis pa balkongen som vanligt typ.  Vi pratade om hur gott det skulle vara med glass.. ratt som det ar sa kommer glassbilen akandes nedanfor. OMG!!! Vi springer som galniingar ner for alla trappor och ut pa gatan for att jaga bilen. Helt klart vart det!!
Idag ska vi nog aka och kolla pa pool.. hastar som slar pa sake hehe,, resten av manaden har jag ingen aning om vad vi hittar pa. Taggad iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar