fredag 4 september 2015

Så det så!

Ska jag vara ärlig hade jag min första riktiga dusch idag sen jag vet inte ens när.. Eller aa.. Riktig och riktig.. Det var en utomhus dusch vid stranden och vi hittade iof inte ens våran tvål eller schampo så det fick bli balsam. Uh, jag låter som en jävla uteliggare men det kan jag väl få vara om folk vill. Däremot.. Jag klagar då inte, vi badar varje dag i antingen havet eller i en å någonstans. Ibland båda.. Ibland även i pool hehe. Jamie har ju rest med oss nu ett tag och hans buss är fett nice. Vi lagar alltid mat i hans kök och diskar numera i hans zink så känns fett lyx haha.  Vi har dessutom börjat köra ett 10 min cardio pass eller 20 min yoga varje dag.
Om jag inte nämnt det än så har vi tagit oss ner till Airlie Beach och folk börjar leta jobb här. Jag med men tror helt ärligt jag kommer dra och skaffa jobb i Bundaberg i stället. Hade kunnat få jobb här på typ en kvart men måste skaffa ett jobb som kan signa mitt andra års visum vilket suger röv balle. Det gör jobbletandet fett jobbigt. De andra väntar med deras farmjobb men jag har bara 5 månader kvar så kan inte riktigt vänta med mina 3 månader hehe. Menmen. Livet rullar på annars. Lite för fort. Vad hände med svenska sommaren??? Flög förbi.. Och den lättaste vintern jag varigt med om haha. Australien i mitt hjärta. Här kan lag lätt bo livet ut. Just saying. Morsan hade ju skitit ner sig om jag nämnde det för henne dock.. Så det håller vi tyst om hehe.


Dagens va fan man nu ska kalla det.., "måtto" "ordmening" uh.. Whatever.. Vad jag vill att vi alla ska läsa och ta in och följa är: trust your instinct! Lyssna på kroppen och lita på alla signaler den sänder ut. Lita på känslan. Magen har rätt.. Varför skullen den annars finnas där? Simpel as fuck. Ändå är vi så jävla bra på att skjuta den där lilla känslan åt sidan. Såå.. Just do it.
Tack. Bugar och bockar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar