fredag 4 september 2015

Unna er själva mina vänner! :D

Hejsan hoppsan alla mina vänner. I ca 2 veckor har Jamie försökt väcka migi tid för soluppgången. Men antingen har han försovit mig eller så har jag vart för bakfull eller så har det varigt molnigt haha. Idag lyckades jag väcka mig själv dock!! En fett fin soluppgång ut mot havet och hamnen. En bra start på dagen.
Jag fyller ju år ju nästa vecka och jag bestämde mig för att unna mig själv en båttur ut till withheaven Beach. En av 5 vackraste stränder i världen. Den nya pirates of the Caribbean har nyss spelats in där dessutom. Woopwoop!! De andra är panka dock men Jamie hänger med mig och Kindrit stannar kvar och blir hundvakt. Kommer campa med hängmatta i 2 nätter ute på ön. Fett taggad!! Paddleboarden hänger självklart med också :D happy B-day till mig själv. Wooho!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar