torsdag 23 december 2010

Fat camp avslutad!


JO jag tänkte bara meddela att min och Nicklas Fatcamp är över! han och hans biff muskler tynade enna bort där ett tag när han började lumpen och jag och mina muskler förvandlades lixom till fett när jag var i tyskland under oktober månad! så vi drog igång en liten tävling. under 2 månader (alltså fram till jul) skulle vi fixa till de där så det återgick det det normala. så blabalabla ställde vi oss på vågen i onsdags då och det slutade med att NickePicke vann med 4 gram haha! Vinnaren skulle få en heldag med den andra som slav som gick med på allt den andre bad om.. så janni fick alltså börja massagera, steka ägg, åka pulka, (åkte och tränade med jowiie) sedan ha myskväll med en film han valt haha. into the wild hette den.
Lite som herkules och meg är vi nu kan man kanske nästan inte alls säga... han är! haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar