söndag 12 december 2010

lite spontant sådär

Stack som sagt hem till fridas kille där hon han och en till av deras polare befann sej. det lirades tvspel och käkades pepparkakor med ädelost på. runt 8 var jag tillbaka i stan igen för att träffa Nicklas. tänkte gå till liseberg men då det bara var en timma kvar innan stängning beslutade vi oss för att ta en fika istället. det mådde jannis hungriga mage bra utav. condeco blev vårt mål. mitt i tuggandet av lyxmuffinsen får nicklas den briljanta ideen att vi kan gå på bio. då jag nu bara har ca 10 kr kvar för månaden var han bäst och bjöd mej. kommer in i salongen där cornelis ska visas på duken. till våran förvåning är det helt tomt så vi beslutar oss för att sätta oss högst upp. under ca 3 minuter satt jag där inne helt ensam. obehaglig känsla. kom sedan 3 par till varav ett av dom tydligen hade våra platser. men de satte sej bredvid haha. för en gångs skull har jag tyckt om en söndag. tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar