onsdag 15 december 2010

red head again



sent tåg som vanligt så kom sent till skolan. ialla fall efter skolan gick jannebanan till liseberg för att hämta ut sin kära lön för de lyckliga 4 timmar hon jobbat där. 400 sjukt välbehövda pengar rulla in i fickan. minus 30 spänn för lite glögg jag tänkte ge till farmor och farfar i julklapp. tog ett sent tåg hem och tänkte plugga till de 3 proven jag har i morgon. blev inte så... färgade håret istället. kändes lite roligare. min mamma är la bara för rolig ibland va. "kan du inte färga det så du hade förra året?" så gick jag och köpte den färgen då men när jag väl färgat "jag vet inte om jag är så förtjust i just den färgen". näheee?

ps. lillebror har skaffat sin första tjej. "rebecka fråga chans på mej då men aa nu är vi ju ihopp då men jag förstår inte poängen. vad gör man?" han är söt. halv 10. nu ska jag plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar