onsdag 5 januari 2011

lov är lov


(lite halv seriös bild sådär haha)
har inte spenderat mycket tid hemma det här lovet inte. därför inte mycket datortid dvs bloggande höhö. måste änna lägga en kabel på den vita WCn snart. vill innan bara meddela att jag är besviken på sverige. fan ska det vara svårt att ta på sej ett par normala fina trosa. och då menar jag inte rosa med hello kitty på. de säljs ju för fan bara string i affärerna annars. min discovery utav detta hände i går efter jobbet. blev arg och köpte ett linne i stället. inbillade mej dessutom att det var rea men det var det ju inte.

stötte också på 2 troligtvis 11 åriga småbrudar i omklädningsrummet. den ena med tuttar den andra inte. den ene lite mer kunnig inom bhåar, den andra inte.
"den här var fin, eller vad tycker du, vill inte du ha en Bh?, du vet att det här kallas för en bygel, det hårde här nere, mmh, jag tror jag tar den med pushup i stället,, eller vad tycker du?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar