tisdag 11 januari 2011

story of my life - the dentist

ennu ett äckligt besök hos tandläkaren. kan nog säga att jag aldrig blött så mycket som jag gjorde idag när hon tog ut tandställningen i gommen dvs den med löständerna på. börjar dock vänja mej vid att de slipar bort limmet. visst det är fortfarande obehagligt och hjärnan känns som den ska vibrera sönder samt att jag svimmar men det gör inte så jätte ont längre. gjorde en deal med tandis att om jag tar bort löständerna och går som en fattig affrikanare utan tänder (vilket de ville) så får jag också bli av med den i gommen. så nu efter att ha gått med båda delarna sedan jag var ca 9 år så går jag för första gången därifrån utan. en mun utan löständer. vet inte riktigt hur jag känner. munnen känns onaturligt stor och jag har svart att prata. mamma försöker uppmuntra mej att det endå ser fint ut men kanske inte rätt läge nu. lösa köttdelar bakom tänderna. ser tandlös ut. ska i helvete sätta upp en tavla i vänthallen om några år när jag äntligen är klar med skiten. en fet bild på mej och skriva något om att jag är bäst och de andra fan kan slänga sej i väggen för att de drar ut en rutten liten tand som endå inte syns haha. helvete heller.

har inte vågat testa ennu för att det gör för ont men jag antar att jag äntligen kommer kunna bita av maten jag äter. kanske till och med kunna bita i ett äpple. welcome to heaven! åt ialla fall de goa flingorna innan. men de var inte lika goa längre. gommen är len. nästan som en sten. höhö. hej och hå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar