onsdag 26 januari 2011

money moster fannye

jo jag skrev bara något innan för att jag inte kom på vad jag skulle skriva men jag tycker jud et är så ball... ialla fall. jag var ju på banken i stan innan... typ 300pers där inne så jag vände och gick ut. måste sätt förjävla roligt ut haha men så jag åkte till floda istället för jag tänkte att där är det ju som rena rama ingemansland på banken. raka vägen till kassan. "joo jag ööh såndär du vet internetbank? och så ett sparkonto? och så var det något så där så jag kan betala mina grejer via internet. har ni sånt här?" haha jävla dum måste hon tro att jag var. efter några påskrivna papper kom jag ut och hade skaffat internetbanken och hän hemma skulle jag tydligen skaffa sparkonton. så det är precis vad jag ska pyssla med nu (istället för att plugga) hehehhe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar