onsdag 3 augusti 2011

en dag på liseberg slutade lite oväntat

Hemma efter en heldag på Liseberg med kusiner och lillebror + mammor. vart en jävligt bra dag förutom de långa köerna till allt + att den nya atmosfear var sönder. lillebror blev dock sjukt ledsen när han inte vann någonting och när kusinen kom springandes med en stjärnvinst på daim brast han ut i gråt. det slutade med att jag hängde med honom till balder igen för att få honom på bättre humör. och det som fick honom på strålande humör kanske fick någon annan att gråta och gav till och med mej lite skuldkänslor vilket jag blev lite förvånad över haha! det var nämligen så att när vi gått av "loket" och skulle hämta våra grejer så hade alla hunnit ut och tro det eller ej men det låg kvar en stjärnvinst i kexchoklad så jag sa till noah (lillebror) att fan spring och ta den innan någon annan gör det! sagt och gjort. elakt gjort av mej men någon som glömmer en sådan kan ju inte vara riktigt lycklig över den haha.. och som jag sa till mamma.. i vissa situationer krävs saker som dessa. det höjde dagen till skyarna för min lillebror och han sken som en soldat hemkommen från vietnamn! :D





Ps. min kusin emil på bilderna med de underbara kläd valen på! de hade fastnat i kållerado och var helt genomblöta så han fick låna min adidas tröja och på vägen hem fick han ta en annan adidas + ett par gamla pyjamas brallor som jag skänkt till lill kusinen ella! haha vi garva som grisar allihop... utan honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar