söndag 7 augusti 2011

lite tröst shopping


drog tidigare från jobbet idag. var typ sämsta dan att dra, var inte alls mycket att göra och det var roligt folk där så borde egentligen stanna. ögonen svek mej dock och jag ville till allum (a) haha! skulle köpa lite nya linnen men sluta med att jag kom hem med ett linne och en massa andra onödiga grejer jag absolut inte behöver, men jag får la unna mej det, har inte handlat på hela sommaren så. (köpte ett armband i går också! (hehe)
ett linne
en tröja (den på bilden) såg den när jag var där med padde sist och nu kunde jag inte låta bli)
ett par brallor för 100 spänn
ett par shorts för 50 spänn
en bikini trolla

tog tåget hem och i sista sekund märker jag att tåget rullar in på fel spår och jag grabbar tag i alla mina påsar och springer som en jagad jävla gris! tågföraren skrattar åt mej när jag kommer fram! jävla stig helmer wonna be!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar