onsdag 20 februari 2013

Åre mina damer och herrar. Åre!

Jorå ser ni jag kom allt hem helskinad från Åre!
eller nästan iallafall.. hehe. med föör lite sömn och en galet mörbultad kropp efter en galen vecka faceplantar jag i min egen säng i några timmar. hehe. Men det var sjukt ball där uppe. extremt mycket av nitendo & singstar tuneringar, bärs, dans, beerpoong, uteställen och afterskii, toppstuga och glass i solen. hehe. kan tjöta i en evighet hehe.
Än är jag dock inget snowboards proffs men jag är sjukt nöjd över min åkning ändå! ;)
Någon gång i framtiden lovar jag en film precis som efter Amsterdam hehe. Får se hur lång tid det kommer att ta.

Här kommer iallafall en bild. har inte orkat få in alla bilder och filmer till datorn än men någon gång så.

från vänster till höger.. Katie, Rasmus, Kim, Oskar, Viktor, John, Carro och Sofia. Gött folk!

Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar