fredag 1 februari 2013

Stängningshelg oohyeees

Hola amigoooos eller vad man nu säger. Gick spanska i ett halvår och jag vet inte ens om jag hälsar rätt. hehe. vet hur man säger "en lägenhet" iallafall.

aja. Har stängningshelg som sagt. As ball. not. fast vi har haft rätt ball ändå. får la göra det bästa av situationen hehe. har lekt en del med alla gosedjur som finns i happy mealen nu. dom har visst en hel del tendens att dö i våran restaurang. brutala syner för liemannen helt klart! idag efter stängningen vid halv 4 tiden körde jag och paulina (som jag brukar köra hem) en omväg. vi hamnade hemma hos isabelle där hon och fredrik befann sej rätt dragna haha. trevligt med tjöt tills de däcka. katt lars eller lennart eller vad han nu hette fick vara med också. lealös katt. heltklart.

nu sitter jag här forever alone och är arg på hela världen för att ingen är vaken haha.
aja. får la ta och käka frulle.. eller kvälsmat. vad man nu ska kalla det. gonatt eller gomorgon. bara till att välja och vraka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar