måndag 8 april 2013

Ler till månen och tillbaka

Även om jag uppskattar mina helger så sjukt mycket mer när jag bara är ledig varannan av dom så säger  jag som jag säger nästan varje helg.. Att detta varit en sjukt grym en!

I fredags jobbade jag frukost. 6-16.30. stack sen hem till johanna och fredrik i aspen. sjukt länge sen jag var där nu. mötte upp tobbe och mazi på stationen och under kvällen blev det tjöt om gamla tider och go öl. när folket skulle bege sig hemåt så drog jag till alingsås.

Lördagen bar det av till Göteborg för att träffa Katie. mötte upp henne vid korsvägen och sen blev det spårvagn med en blinde foldad janni haha. Jag visste inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra men när vi kom fram berättade hon att vi skulle bo på Skandic hotell i Mölndal.
Det blev lite champange och jordgubbar och några ansiktsmasker på rummet. sen stack vi upp till jacizzin och drack några bärs. Sjuuukt gött! Bastu och senare blev det middag på restaurangen.

Natten slutade på Sticky. Hade sjukt baaall!! kom tillbaka vd hotellet halv 6 kanske. vaknade sen upp på morgonen vid 11 tiden av att Katie satt och glodde på mig haha. Så vi hade missat frullen men stack lite senare till condeco och satt i solen och käka lunch. Mådde sådär bra men det var helt klart värt det! Katie, jag bockar och bugar! Helt klart bäst!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar