tisdag 2 april 2013

Sweet dude!

Hemma i lille Floda igen!
Stockholm var naaaajs som fan! Kom upp i söndags och kollade runt lite i stockholm. Degade på hotellet som låg mitt i stan. Morgonen därpå blev det upp i tid till frullen och sen iväg till det andra Hotellet där vi fick kom åt en svit på 80 m2 stort och sjukt naajs utsikt över kanalen och stockholm. Och då jag antagligen aldrig kommer få ett sånt fint rum i hela mitt liv igen så passar jag på att skryta om det nu. förstår ni? SJUUUKT NAJS! ;D

Badade och bastade lite sen tog vi färjan över kanalen till hammarby om jag inte har helt fel. vilket jag antagligen har hehe. aja. mer utforskning av stockholm, gött käk och bärs. blablabla jag kan skriva om det i en evighet så mycket som jag tjötar här haha. Den 2a april (anledningen till att jag faktiskt kom upp till huvudstaden) Möte på amerikanska ambassaden och möte på huvudkontoret. Ambassaden varade 2,5 timmar varav 10 min av det bestod av prat och resten kötid. ball. men för att skryta lite mer så stod bandet Her bright skies bakom mig i kön. De ska la turnera i usa eller nåt. Tyckte jag kände igen dom men fattade inte för ens deras namn blev uppropade. ball. Nu har jag visum avklarat i vilket fall. sjukt gött!

Nu sitter jag här och har tråkigt igen. Ska upp om typ 5 timmar. Men haft sjukt goa dagar i alla fall. Ville bara säga det! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar