måndag 13 oktober 2014

Jaharå

Tjabba tjena hallå det var inte i går. Mitt liv har vänt om en hel del det senaste från ett dagligt flyt till dagligt oflyt. Vet inte hur jag ska formulera mig i detta inlägg eller åt vilket håll jag ska vinkla det åt men jag kör på så får la folk få tolka de som de vill.

Bloggar just nu från min tele då min dator har kraschat, också en anledning till att jag inte bloggat.
Menmen. Jag skulle ju ha flyttat till ett nytt ställe den 1 okt men de är ännu inte klara med renoveringen. Killen som skulle ha fixar den i tid drog sig ur och flydde landet haha. Så vet inte om jag ska skylla på honom eller mig själv. I vilket fall som helst så har jag nu varigt hemlös sedan den 1. De första nätterna betalade min hyresvärd för hotellnätter.. Däremot bara 2 nätter i taget så varannan morgon fick jag släpa med mina ägodelar till jobbet och sen ite veta vart jag ska ta vägen. Och hotell är då fan inte nice när man är ensam och utan dator haha. Efter 1vecka tröttnade jag och ringde till våran käre kevin som länge erbjudit mig sin soffa. Han fattade vinkeln på min situation och jag behövde inte ens ställa frågan. Nu har jag bott här en vecka och känner mig sjukt i vägen. Har en del väskor hos min hyresvärd och en del väskor hos en annan polare och lite grejer här. Lifes in s suitcase aka janni haha. Jag lever på dricksen jag får en gång i veckan och jag är numer stammis på waynes coffe för gratis latte, stammis på 7/11 för korv med bröd som middag eller förhoppningsvis någon mat från jobbet. Vad mer då.. Jo nu ska jag flytta hem till en annan polare då jag känner att en vecka är 1 vecka för länge här haha. Skulle kunna göra vad som helst för att ha ett eget ställe nu med egen dusch, eget kök och egen säng med mina grejer uppackade. Såååå trött på skiten nu haha. Börjat kolla nya lägenheter nu men de flesta har inflyttning den 1 nov. Så länge pallar jag inte vänta fan. Kissballe.

Jobbar heltid på Taqueria nu och där trivs jag iallafall jävla bra. Sen har jag fått extrajobb på en annan restaurang named christiania. Tror det kan vara rätt kul det med men byebye lediga dagar haha. Men hej cash!! Nu blev jag bakfull och måste fixa käk. Extrapris på subway idag.. Wooho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar