söndag 31 augusti 2014

Taqueria!!

I går skulle jag egentligen åka och kolla på en lägenhet men istället ringde Kevin och frågade om jag kunde komma in och jobba på deras bar. En klassåterträff hade hyrt lokalerna så det blev käk för dom som vi serverade. Ryddade bord och glas under hela kvällen sen. Började vid 4 på dagen och blev klara vid 4 på natten. Jävligt rolig kväll ändå, älskar folket som jobbar där så vi hade kul. Fick dessutom käka hur mycket vi ville och blev dessutom lite dricka på det hehe. Efter stängning hade vi kvar en champange flarra som de inte druckit upp så den tog vi. Fina hattar hade de glömt kvar också så vi var nöjda ;D

Idag blev det jobb vid 11 i morse. Allt på Taqueria restaurangen skulle fixas klart.. eller det mesta som gick iallafall. bygget är fan ännu inte klart men så gott som. Borden skulle målas, glasen diskas och baren rengöras och göra iordning. Sen blev det pizza till lunch och till middag blev det provsmakning av menyn + våra tequiladrinkar. Gash I love working in a restaurant haha. Sjukt gott var det iallafall och nu är jag nog iallafall lite klokare på menyn :D Vi fick dessutom våra skjortor vi kommer att jobba i också. Så 2 levis skjortor rikare är jag nu haha. Sjukt snygga. dock lite tighta för min smak men det får gå :D

Min familj i bBoston har dessutom fått en ny au pair nu! Är fan avis på henne haha. Vill också sova i min gamla säng och gosa med ungarna och dansa med charlie och leka med hunden och åååååh vad jag saknar det!!!! bajkorv.


Men taggad för i morgon då vi kommer att få ca 30 gäster som kommer att få käka på våran restaurang!! Då blir det en liten smygpremiär hehe.


 Såååå snyggt!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar