tisdag 26 augusti 2014

Finally got my mig fluffy jacket

Vet inte om någon kanske minns eller inte men men förra vintern efter att jag kommit hem till Boston från en helg i NYC så bestämde jag mig för att jag ville ha en "pälsjacka"!.. kanske inte alls min stil men jag tyckte det var sjukt snyggt och tänkte att jag visst kan göra det till min stil! Dessutom en bra jacka att ha när man ska ut istället för att komma med någon av mina snowbordjackor haha.

Så idag gick jag in i en affär här i Norge, och där hänger den! Såååå fin!! Tror dock egentligen inte att det är en jacka.. med en kofta/tröja men det gör la inget, gosig är den iallafall och efter att ha köpt några storlekar för stora så satt den som en smäck! :D

Tänk en vardag med typ sneakers till! Booyah! eller fest med typ vad som till!! Booyah ;)
Och en big fluffy halsduk till när hösten kommer.. glömde min i sverige dock :( 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar