söndag 17 augusti 2014

Funderarn

Att flytta till Norge är galet mycket lättare än vad det var att flytta till USA... iof har jag inte flyttat än haha men på Tisdag åker jag upp och ska fixa en massa papper med mitt D-nr jag måste ha för att få lov att bo där.

Låg i morse och funderade lite på vad jag är för en person egentligen... Varför fick jag för mig att flytta till Norge? eehm... jag vet inte haha. Tror jag bara är en sån som person helt enkelt, jag får en snilleblixt, en ide och sen ett ryck och så bara gör jag det, jag funderar inte riktigt på vad som kommer hända om jag flyttar eller gör vissa grejer, det får bli som det blir och det är som det är ;)

Vänner... haha jaaa, kände ju en snubbe i Oslo som var snäll och lät mig bo där i en vecka men jag känner inte den minsta panik över att skaffa vänner.. det kommer, man lär alltid känna folk och man får alltid nya vänner, och nu bor jag ju iallafall näära sverige och kan komma ner och hänga med alla gamla vänner också! wooho!!

Livet blir lika enkelt som man gör det till, det är så sant som det är sagt!

Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar