måndag 25 augusti 2014

Oslo wooho!

Jaharå.. nu sitter jag här i min säng i mitt rum i Oslo. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. flyttade hit i går kväll och stack till jobbet för första gången idag. Då restaurangen inte ens är färdigbyggd så var vi där idag och skrev kontrakten och sen hjälpte till lite med bygget och lasta in skiten i kök och baren och så. sjukt kul ändå. och kul att träffa alla från start så att säga och inte bara bli inslängd på ett ställe och börja jobba direkt. Folket verkar också sjukt trevligt så jag är taggad!! I morgon ska vi lasta in med porslin och grejer och på onsdag ska vi börja inreda med bord och stolar! :D alltid velat vara med från starten på något ställe så är galet glad att jag fått jobb här! hoppas nu bara att jag klarar av jobbet som servitris haha.

Men jaa.. fan ska jag göra av denna dagen då haha. både tråkigt och spännande att inte känna någon i en helt ny stad. Gillar den känslan på något vis, även om jag känner mig fett uttråkad. men vet att det kommer lösa sig inom tid hehe :D

Bild från släktträff i går :)
(mamma är kass på teknologi därför ser bilden ut som skit haha)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar