onsdag 21 mars 2012

2 av världens finaste bilar? JA

Drar på ett avsnitt av karatefylla innan jag går och lägger mej.
slänger iväg en lite hälsning till skäggiga mannen uppe bland molnen: "må du aldrig ta denna gåva till program ifrån oss, den helar vår tråkiga vardag och gör livet värt att leva" Amen!

och när jag ändå är i farten kan jag ju lika gärna visa er en bild (2 bilder) på min (mina) dröm bil(ar)! blir det inte den ena blir det den andra. lika snygga båda 2. älskar er redan som om ni vore min unge. och du på andra sidan skärmen som inte råkar tycka om mina bilar. en hälsning till dej. släng dej i väggen.

Peace out




känner ändå att jag måste ge svar på varför de är de finaste bilarna:

1. De är SNYGGA som fan!
2. De har världens snyggaste färg, inte bara det att de är gröna, grön kan vara ful också men dessa har den finaste av alla de gröna nyanserna, så... I'm in love
3. Jag kommer lätt kunna hitta dom på en parkering
4. Jag kommer aldrig tappa bor min bil
5. Den lilla fina bubblan lär ju inte dra mycket soppa
6. Folk vet att det är jag när jag kommer med mina snyggingar
7. nu blev jag trött. karatefylla väntar.. hare fett

3 kommentarer: