torsdag 29 mars 2012

Diss till mej själv, kanske dej och alla som gillar röv

Borde kanske inte göra det eftersom jag faktiskt har körkort men jag håller faktiskt med alla party poopers där ute som säger att vissa inte borde ha körkort. så sant. jag är nog en av dessa. visst jag fick mitt körkort men det betyder fan inte att jag kan köra bil för det haha. jag rent av suger på det. fast ändå är jag nog kanske bättre än vad jag själv tror. det är bara det att jag är en sån MES i trafiken. får panik fast det går bra ändå. är rädd att jag aldrig ska hitta men det är ju faktiskt skyltat vilket jag väl märker när jag väl är där!? åker inte en meter längre än till Odingsplatsen utan pappas gps. den är min älskling på vägarna. perfekt när man kör fel och den talar om vart man ska vända he-he. borde kanske öva på att hitta till ställen men får inte riktigt tid till det. har ingen tillgång till bil om man säger så.

sen vill jag ge en fet diss till de som har FÖR bra självförtroende i trafiken. er som alltid ska först och kör upp fan i röven för att "jag" åker för långsamt. för det första är det du som åker för fort, stressar och STÖR. blir bara trotsig när detta händer. bara för att jävlas åker jag ju långsammare? ska du vara jobbig ska jag! fel kanske men är fan grymt irriterande när en bil är en halvmeter från min egen. du borde inte heller ha körkort.

känner mej som en 10 åring. älskar det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar