fredag 30 mars 2012

3 hamburgare. 3 ställen. 3 rankningar

jävligt ball kväll. började hos katie och slutade hemma med att jag tappar både smör ost och taco sås på golvet. göööött!!

kan för övrigt rekomendera dessa pålägg tillsammans.

och efter att ha käkat 3 cheez på en och samma dag på både donken, max och bk (fråga fan inte hur jag lyckats) så jag jag konstatera att....

på 3 plats ligger....

BK

på andra plats...

MAX

och på första plats ligger...

yeey DONKEN

ocg nej dte är inte alls bara för att jag jobbar där. lovar och svär. jag tycker som såhär..
ska man käka hamburgare ute så ska det smaka skit och kemikalier. det är ju det som är grejen.. käkar man det hemma ska det smaka skit och hemmargjort.. precis som det gör på max och bk. kan fan göra det bätte själv hemma typ. man ska ju känna skillnaden på ute och hemma. är min åsikt ialla fall. men folk får ju tycka va fan det vill ;D
och på tal om skit mat måste MÅSTE jag fan hålla mej från det. är så sjukt lat så blir nästan alltid att jag käkar något på jobbet. (cheeeeees) ÄVEN om jag tar med eget. DU SUGER JANNI. har fan käkat hamburgare i snart 2 veckor. när det lagas lyxmat här hemma (hamburgare) föredrar jag fan helst att låta bli men genasy kommer frågan "nähe och varför ska du inte äta det nu då när vi lagat det?" ööööööööh jadu va fan tror du. jag har tröttnat en deeeeeeel!! men grejen är.. även om man tröttnar (som fan) så tröttnar man inte helt. man känner änna beroendet växa i kroppen. precis som choklad. haha. janni du är sjuk i huvudet. jo tack jag vet. gonatt sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar