fredag 23 mars 2012

självmordsbenägen? sök hjälp av någon, inte folk som inte har ett piss med dej att göra..

trevlig morgon, jo tack. en brud som la sej på spåret när janni skulle med tåget till jobbet. i lerum för att vara exakt. tacka gudarna för att du valde en befolkad perrong och att folk riskerade sina egna liv för ditt, jävla idiot. precis innan tåget kom fick de tydligen upp henne.

inte för att vara den som är den känner jag nu men det här är min blogg och där får jag skriva vad fan jag vill utan att någon ska bry sej ett piss. vill inte vara okänslig men det är väl precis vad jag är nu men faan. blir sjukt förbannad på idioter som får upp en sån ide! fan ska du ta livet av dej så gör det i lugn och ro och häng dej i ditt rum! gå fan inte till en offentlig plats med mycket folk och lägg dej på ett spår!? vad är poängen? "SE MEJ JAG VILL DÖÖ" "TYCK SYND OM MEJ!!!" NEj det är inte ett piss synd om dej. hade folk lyckats när de lagt sej på spåren är det synd om folket runt omkring! de oskyldiga folket, fatta en unge på 5 år!? ska han behöva vittna till ett självmord och gå och dra med sej det livet ut? alla andra, folk på tåget "shit fan det ligger kanske en arm precis under mej, av ett lik" för att inte nämna tågföraren!! "helvete är jag mördare nu?" jag förstår verkligen inte. och nej jag har inte den blekaste aning om vad som snurrar i huvudet på en självmordsbenägen människa men jag gissar på att det inte finns speciellt mycket där inne i det lilla huvudet. familjen då? vännerna? och om det nu råkar vara någon liten där ute som råkar läsa detta och faktiskt själv försökt ta livet av sej.. både ni som funderat på det.. och ni som försökt.. jag hoppas till 100 att ni tar åt er så in i helvete av mina för vissa "elaka" ord. fan ska ni dö så dö ensamma. dra inte med er en massa andra.

Over&Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar