fredag 15 juni 2012

alla balla katter upp med tassen det är fest i diskhorn!

Känner mej jävligt glad idag faktiskt. Fick göra de balla grejerna på jobbet idag. dvs, slänga soppor i containern, packa kartonger, och köra in grejer i förrådet ute på parkeringen. Tro mej eller ej men jag tycker dessa grejer är svin roliga om man jämför med att stå i köket haha. Så jag var nöjd som en fiskmås när jag gick därifrån idag! :) stack en sväng förbi allum innan jag stack mot floda igen. Har nog aldrig testat så mycket kläder som jag gjort idag. Är så sjukt trött på allt jag äger och har. Kände att jag behövde något som inte var så mycket janni över det hela. jo ja. Hitta en svart stickad tröja som jag iof letat efter sen i julas. blev sjukt nöjd! fick den för halva priset dessutom. glad som en liten hamster. en annan tröja blev det också och ett halsband som syns på bild. spännande spännande..


 

På bilden är tröjan visserligen bajamaja ful men den är svin naajs på riktigt. svär på min hederskodex heheh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar