fredag 22 juni 2012

Midsommar..

Frågan är varför det alltid blir så bäst när allt blir som så oplanerat det kan bli? Just för att man inte har några förväntningar kanske. Midsommar skulle först spenderas i kungsbacka efter jobbet men av vissa anledningar slutade det med att jag hamnade ute på Hönö hos Philip med gött folk. En jävligt ball midsommar faktiskt. Helt från ingen stans begav sej hela sällskapet ut för att spela kubb sent på kvällen. Alla rätt goa och glada. Brudarna mot Pojkarna som förlorade ganska stort förövrigt och behövde slänga sej i havet som straff. Vad gör alla tjejer då? öööh jo först vill vi ju se dom bada men när dom var fullt upptagna med hur kallt vattnet var fick vi den briljanta iden att sno alla kläder och springa som små påverkade antiloper där ifrån! Gömmer oss i buskarna och väntar på att bli halshuggna.. (VARFÖR BLIR MAN ALLTID SÅ PISSE NÖDIG NÄR MAN GÖMMER SEJ?? vad är grejen med det egentligen? aja. allting gott slutet gott även för våra små pojkar. Sista färjan hem satt jag och tobbe på en cykel.. han fick den briljanta iden att det skulle vara jävligt ball att cykla in i en buske men tro det eller ej men den jävla busken var brutalt tråkig faktiskt. Jag och katir tappar sedan bort de andra och inser att vi aldrig kommer hinna med färjan och lyckas på något vis få tag på en bil. "KÖÖR till färjan bara ni inte våldtar oss" löd kraven. Allting slutar prima ballerina. Kom till centralen. Köpte en skagen baguette för 50 spänn men ångrade mej då den smakade skit och bestod av 90% bröd. Satt på tåget hem och fick en allsång med en himla massa gamla sommar låtar upp sjungna för mej. Liite jobbigt men då jag alltid försöker se det positiva i allt så fick det mej ju faktiskt att hålla mej vaken.. iallafall till stenkullen där jag av någon anledning hoppade av och trodde jag var framme. Insåg att jag inte var det och springer fram till nästa dörr och nästan flygen in genom den innan dörrarna stängs. Det roliga var att jag precis innan detta hittat ett bakn kort som jag tog upp och insåg att jag visste vems det var. När jag sedan flög in i den andra dörren hittade jag honom lägligt för att återlämna kortet. Varsågod. Bockar och bugar och tackar. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar