söndag 1 februari 2015

Hello Sweden!

Häääääj!!
Jorå ser ni.. Janne och hennes käre mor gjorde biffen idag! Mor min kom upp till Oslo och hämtade mig och hela min packning och stack ifrån min lägenhet! Jag var sjukt lättad över att manna inte hann träffa min hyresvärd men hon hade gärnat velat ge honom en läxa hehe. Dock är jag ledsen över att lämna allt annat folk i Oslo. Men jag kommer säkert tillbaka någon dag. Sen kommer jag sakna våran jävla lägenhet också faktiskt haha. FÖNSTREN wtf.. Give them back please :(


Däremot, sjukt kul att sitta ensam i bilen med min mamma.. Lite mamma dottertime. Händer ju fan aldrig, inte ens hemma i sverige, alltid något som avbryter.
Att komma hem dock.. Tog mig inte mer än en timma innan jag tröttnade. Är jag ensam om att känna såhär när man kommer hem till sina föräldrar? Pappa har typ gjort om mitt rum till sitt kontor och mamma tror väl att det är någon form av förvaringsrum för skit. Det är grejer överallt och jag får panik.. Materiell överbelastning av skit överallt, i hela huset!! Klarar inte av det haha. Den här veckan kommer vara lång tror jag! Jag vill bara resa nununu!!!! Jag har den där känslan av att vilja resa och vara sådär fult luffar fäng och träffa skönt folk och inte riktigt bry mig mer än om det jag känner för. Jag känner typ för att packa en väska och dra i morgon!! Menmen, man kan inte få allt hör i världen.

En annan sak också, har typ helt tappat begreppet om tidsuppfattning, har gett upp det där med att sova och somnar garanterat aaaaaldrig innan kl 3 alla nätter. 3 är typ tidigt numera. Även om jag inte gör ett piss under kvällen. Igår ställde jag mig och stekte pannkakor kl 4 på natten.. Jag hade inte ens vart ute. Tog en öl efetr jobb vid 12 tiden haha. Aja.. Helt ärligt känns det rätt nice ändå att inte känna att man mååååste sova tidigt längre? Vad spelar det för roll? Någon jävla shomme har satt en regel och folket följer den. Somma när du vill, varför inte typ, man är ju trött i vilken fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar