måndag 16 februari 2015

Mexicana parteey!

Soooo!! Where where we..
Första dagen i Mansfield. Vaknar upp i Jakes mammas hus. Kommer ut till vardagsrummet och får syn på en gaaaalet fin utsikt över hela byn typ. Inte för att man ser så mycket hus men såååå fint! De bor uppe på en berg typ haha.
Wellwell. Sara kommer och hämtar oss och vi drar in till byn och shoppa mexicanska prylar till 21 års festen som vi skulle till på kvällen. Jake ska dock iväg och jobba så jag hänger med Sara till en förfest med hennes tjejpolare. Sjukt trevliga. Sen bär det av till en utomhusbar mitt i ingenstans som är fylld med folk. Vi ska käka middag och fortsätta förkröket och det slutar med att hela stället hänger hänger med varandra typ haha. Fett nice!!
Festen var flippad! Kändes mer som en festival! Stor majbrasa utanför huset och hela åkern var fylld med bilar. Måste vart flera 100 pers på festen! Verandan blev ett dansgolv med DJ och alla dansade och corona till alla och bajamajor var inhyrda haha. Dansade hela natten pch vid 4tiden hade jag träffat någon snubbe som jag fick iden med.. Vi ville bestiga ett berg av någon anledning för att se soluppgången. Vette fan vad jag fick all energi ifrån men sagt och gjort, 2h senare var vi ovanför molnen och helt andfådda, rivmärken över hela kroppen från alla staket och grenar vi hoppat över. Men vi gjorde det! Där satt vi i 30 min i mörkret innan typ 5 bilar proppfulla med folk kommer upp och också fått samma ide.. Lite vettigare dock. Var nog bland den bästa festen och ballaste efterfesten jag varigt på på länge! Där uppe på berget satt vi i några timmar och drack tequila. Tror jag var den ända som inte tog droger dock haha. Som vanligt typ. Menmen. Sjukt trevligt folk ändå :)

Tappade dock bort mina vänner och min väska med plonbok och phone. Stack med Aaron hem och fick låna hans tele efter han laddat den. Träffade hans roomies. Såg att avsnitt av någon serie innan vi käkade frulle och sen gick och la oss vid 12 i ca 1h. Sen bar det upp igen. Han skjuttsade mig till någon av Jakes vänner där han befann sig. Hängde lite där innan vi kom och vid 6 igen. Tidig kväll för oss båda.

Idag stack jag och Aaron på Zoo. Matade alla djuren. Var mest taggad för kängruna. Eller aa.. Endast för dom vi stack dit haha men var fett ball! De är sjukt mysig. Inte alls så läskiga som jag trodde :D  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar