onsdag 9 februari 2011

boring



tandläkarbesöket gick okej. fick också veta att jag ligger på ett starkt VG i gympa B. "om jag säger att du har fina nya skor får jag MVG då?". de slipa typ en milimeter på tänderna. kändes ingenting. vill dock ställa mej på stolen och skrika åt den nya tanten att hon är sämsta jävla tandis på länge! deras utbildningar borde inte bara handla om tänder. det borde handla om passienter också. om hur de tar smärtorna och obehaget. tex när de klipper av ståltrådar eller ska slipa på något. då behöver de inte stå med det precis över ögonen på en. jävla idioter. hela jävla bunten.
nu ska jag käka kakor och plugga. och rensa skrivbordet. (på datorn) lägger upp 2 bilder här innan jag slänger dom höhö.

(ett på mitt öga, var tvungen att ta kort och kolla på efter att min lillebror sagt att jag har alla möjliga färger? ser lite läskigt ut med det bruna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar