måndag 28 februari 2011

heroes



vaknade av äckel klockan, sovit sämst i natt. vrit och vänt på mej och kudden har vart för hård och täcket alldeles för litet och allt var fel. sjukt trött nu. och pgr min snea tofs jag sovit med hita mamma de feta ärret i hövvet på mej, från när jag och jowiie lekte i vardagsrummet att vi skulle hoppa ner från soffan och jag slår i hövvet i marmorbordet och blodet fulkomligt sprutar. fina minnen, fick plåster i håret av hennes mamma.

har fått brev i dag också. från västtrafik. sammanlagt är det 4 brev med 100 i 2 av dom och 50 i de nya.. snålt höhö. men jag klagar inte.

mot snopp skolan och vidareeee!

idag ska jag redovisa om en sked som är såååå mycket bättre än alla andra skedar! Ball!

vi kör 2 bilder jag hitta i papperskorgen igår. ganska stolt över dom haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar