lördag 19 februari 2011

gonatt



sheeet. lång dag på jobbet. lång resa hem men den balla gubben som jobbar på tåget höll mej sällskap haha. sjukt rolig. snacka lite med danny också. kollat melodifestivalen, fast jag vet inte, tror min banan och choklad var mer intressant att kolla på. nu vill jag bara krypa ner i min goa säng och låta benen läka till en ny dag där i morgon! bjuder på en bild från igår! ser lagom nykter ut haha.
ialla fall.. i morgon är en kort dag på jobbet tror jag. då ska jag hem och göra allt jag inte hunnit med de senaste dagarna höh. tex kolla min mail. viktiga grejer och låter ju sååå ball! lovets sista kväll går janni och lägger sej kl 10. yeey. först ska hon gå och ta död på hennes hicka. och oj vad denna texten inte hade något sammanhängande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar