måndag 7 februari 2011

dadiiii


pappa kom innan och berättade att han sökt ett nytt jobb och nu fått det. han är ju kvar på sitt gamla bara det att han inte längre kommer resa bort något mer utan sitta på ett kontor och göra jag vet inte vad. vet inte riktigt om jag är glad eller inte. jag vet att pappa älskar att resa och kan inte riktigt tänka mej honom som en kontorsnisse. bilden är från när jag gick i 5an och hela familjen åkte upp till pappa när han vart där en månad eller vad det nu var. besökte någon fet jävla arena där alla kändismatcher spelas. vi åkte runt till typ alla städer i arizona och nevada. bla las vegas, grand canyon och hoover dam mm.
ialla fall.. det var typ 7 årsedan och då räknade jag och min bror alla stämplar som han hade i sina pass.. det visade sig att han vart i usa fler än 50 gånger. och då är inte de senaste 7 åren medräknade eller hans första pass. jag är van vid att han är borta. vi har växt upp med det. så nu känns det bara så konstigt att han ska komma hem varje dag. eller assåå... svårt att förklara. vet dock att mamma lär bli överlycklig då hon slipper sköta allt här hemma ensam. men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar