söndag 6 februari 2011

jobb och pank pank och jobb

det var en gång en janni som var ganskaa korkad. en dag, en söndag gick hon en promenad till allum innan jobbet. en snabbis. en tillräckligt lång snabbis för att "WooW dom byxorna måste jag ha". hon har letat efter ett par ljusa jeans med häng ett jävla bra tag nu. dock var de inte jätte ljusa men de satt på skyltdockan och glänste. tjejen som jobba hjälpte janni. tjejen som jobba la undan de till janni. janni har bara 500 kr. byxorna kostar 500. datumet har hunnit så långt att som till 6 februari. gaaanska illa. men jag vill ha dom. sedan vandrade janni lycklig till jobbet. slutade 4 men bytte tid med en annan tjej så blev att jag sluta 7. straffet för att jag inte längre kan hålla i pengar haha. fast jag är grym på att sätta in på sparkontot. lång text. hitta ingen bild på brallorna. hare gött fågelkött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar