onsdag 20 april 2011

alingsås med brister

vilken jävla dag säger jag bara!
åkte till alingsås med rebecka och padde och först och främst ska jag säga att det Alltid med stora bokstäver händer något illa där! jag tappar alltid bort mej eller hamnat på någon skummis fest eller "brutit" fötterna och inte kunnat gå och allt vad fan det nu är! alltid!

idag då skulle vi på grillfest på någon ö då och tro fan att vi går vilse i skogen och vette fan vart vi är! hör sedan bilvägen och kommer tillbaka!... men då är vi ju uppe på ett berg och ska ta oss ner också. en timma fel gick vi haha! väl nere har vi gått fel och hittar moa. går långt åt helvete sen kommer vi fram till en bro som vi trodde var en vanlig liten vinglig bro men nejnej det var en typ 300 meter gånggrej över vattnet med 3 plankor brett hehe. vingligt och lutandes och fyy! kommer fram och mm.... johanna kommer och sen bestämmer de andra sej för att gå till "plajan". vi sitter kvar en stund och när det är kölsvart gick vi! padde med ficklampan går först. läskigt som fan! tänkte bara på harrypotter när vi gick över bron.. typ att det skulle ligga massa lik i vattnet haha. i väntan på bussen sätter vi oss på johannas filt och myser lite. tåget hem blir det strömavbrott och ser inte ett piss! alla skriker och jag klämmer mej fast hos johanna haha. tåget stannar och sen smäller som en jävla granat! tågfan! nu är jag hemma och stinker rök! snipp snapp slut så var sagan slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar