tisdag 12 april 2011

"vett och ettiket"


blir så arg med hela det där uttrycket "vett och etikett"!! seriöst vad fan är det för något? jag blir inte en bättre människa bara för att jag kan äta rätt med kniv och gaffel och jag blir inte en bättre människa bara för att jag kan sitta rak i ryggen och hålla ut pekfingret när jag dricker ett glas juice! va fan tänk på de som inte ens har råd med kniv och gaffel... ska de vara sämre människor bara för det? är så löjligt så jag vet inte vad! DEt är mat vi ska få ner i magen inte någon jävla skönhets tävling på vem som får ner den "finast" i magsäcken så att vi sedan kan baja ut skiten och hålla käft om att vi faktiskt gjort det! jävla rikemans påfund för att ingen hade något bättre att komma med! puckon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar