lördag 30 april 2011

så var det de här med alkohol?


Janni - dr "I know everything" har något att yttra sig över. vet inte om det kanske bara är jag som tänkt på det men känns som fler och fler avstår från att festa. menar inget ont om det men folk sitter och säger att de tycker inte det är kul längre och med andra ord att "nu har jag hittat en kille jag vill vara med, nu behöver jag inte leta längre" och hellre avstår.
jag menar inte heller att man måååste ut på nätterna och härja men känns som att folk ser det på så många olika sätt. för mej är det att gå ut och träffa folk. gamla och nya. tjöta och lära känna nytt, skratta och må toppen! ha jävligt kul om man säger så. alkoholen spelar egentligen inte heller så jävla stor roll. är bara lite som pricken över i:et! ;) visst den är där och det känns gött att ha något i handen men det är inte så att jag måste dränka ner mej varje kväll för att kunna nå den punkten då jag har kul! visst händer det att det blir för mycket ibland också men det kanske behövs för att verkligen se att man inte behöver komma dit till nästa gång? det kan dessutom vara jävligt roligt att bara stå och se på andra som blir dragna utan att man själv blir det. och penger. "jag kan inte hänga med för jag har inte pengar" visst det säger jag också ibland och det är så. men egentligen så va fan? 50 spänn inträde, bland inget, ibland mer. man behöver inte dricka. det räcker att man är där och umgås och har ap kul. det blir ju vad man gör det till. visst?
vet nog inte ens själv vart jag vill komma med detta för alla gör ju som de vill och känner för men att alla drar folk som festar över en gräns och tycker de är odrägliga fyllon som bara är ute för att ragga så kan ni slänga er i väggen för sådana är inte alla. alla tycker väl om att ha någon runt sej? :) här kan du ha 100 pers runt dej och du kan snacka med vem fan du vill. sitta hemma och glo tv kan du göra när fan du vill utan att minnas den kvällen om 5 år. den går in i mängden. gör en minnesvärd kväll av det i ställe ;) folk tar mej säkert fel när jag skriver detta också. men fick bara lust till det. sååå.. dra inte alla över en och samma gräns. gå och ta reda på hur det är i stället. vem folk är, alla är inte superbimbo med putande ickeförstordande men önskvärda läppar och kortkort kjol bara för att få ligg för just natten, tack och hej leverpastej. over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar