torsdag 7 april 2011

Hej då vårdcentral

Något som ligger top 10 på jannis hatlista är vårdcentralen och allt som har med läkare att göra! du kommer dit precis i den tid du bokat in men den får du ändå sitta i minst en timma och vänta på att en lam liten jävlel ska komma.

kom dit vid 11 i morse. vänta som fan tills en tanta kom och hämta mej. satt inne hos henne i ca 3 min och fick svaret att jag måste träffa en annan läkare.
åkte till skolan i mindren 3 timmar. kom tillbaka och satt och väntade i 100 år. hungrig redan vid 2 tiden och nu var klockan halv 5. en liten jävla tjej vid namn barbara kom fram och hälsade på ett språk jag inte förstod mej på. svenska kom fan inte ur hennes jävla käft ialla fall. hälsade precis som när en äckligt rik tant dricker vin ur sina 10 000 kr glas! visste inte vad som var felet på mitt öra men tog en titt och jahaja det kanske är öroninflammation då? sa hon och jag förstod vad hon menade efter upprepning 4! "ja det borde väl du veta pucko!". gick till apoteket för att hämta ut antibiotika eller vad det nu var. satt där och vänta och när det var min tur krascha datorn och jag fick gå tillbaka och vänta på ett handskrivet recept som tog ca en halvtimma det också! måste vart jävligt noggrann med handstilen den där barbara!
tillbaks igen och väntade och fick mina jävla tabletter och sen flög jag hem pga storm vinden och kände mej som ondskan själv! stormen skyller jag på carola! stäng av fläkten din jävla hagga.
nu mår jag bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar