måndag 11 april 2011

mondayy


today I have:
åkt till skolan lite för tidigt för att ingen information om ändring gått till.
janni william och jane sprang tydligen 8 km i stället.
missat tåg
kome hem
käkat svart ris som luktade brända popcorn med svarta nuggets till
haft sönder ett glas jag inte ens petat på
hostat som en gris vilket börjar bli väldigt irriterande
åkt på möte
träffat några nya + några gamla
missat tåg och kommit hem och tycker min kropp kan bestämma sej.. ska jag bli sjuk eller inte? den där bakterien vill lixom inte riktigt komma ut riktigt helt ännu.
aja bra dag ialla fall.


notis: i sommar kommer jag bli ca 20000 fattigare. och då är ingen resa inplanerad. kanske värt att jag lagt undan hela min lön sen december. ialla fall. det dämpa humöret på min dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar