tisdag 14 juni 2011

5 av 5 tosters till halmstads bibliotek

ganska soft dag idag tänkte jag skriva men det vard et ju inte! gick upp vid 8 och cykla till maxi för att köpa öronproppar. är rätt dålig på att koncentrera mej med minsta lilla ljud annars. plugga och körde. gick bra förutom sista svängen haha. då gick det inte alls bra. nej fy nej!
vid 12 blev det lunch stängt så jag gick in på biblioteket som för övrigt måste vara sveriges nyaste och största känns det som haha. asnaajs! gick och la mej i hängmattan och läste. somna tydligen och vaknar utav att en unge står och glor på mej. pinsamt.

måste säga att jag börjar känna mej rätt skitsofren av all press och allt pluggande.
"fan jag kommer aldrig klara det här jag lägger ner hela skiten, helvete va tråkigt det är"
"för i helvete janni släng dej i väggen! det var du som bestämde det här då får du fan se te att klara det också!"

1 kommentar:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som använder öronproppar när man pluggar. SÅ skönt att plugga in dem och hetl stänga ute alla störande ljud. Använder själv jämt öronproppar när jag pluggar oavsett om det är hemma eller på biblioteket. Öronproppar när man skriver tenta är kanon. Man slipper bli stressad av att höra andra som bläddrar i papper. Fler borde verkligen testa öronproppar när de pluggar. Man koncentrerar sig så mycket bättre och lär sig aker fortare.

    SvaraRadera