måndag 13 juni 2011

värdeln är då liten minsann


tro det eller ej men vi var typ 7 nya varav 3 st kommer från floda! haha sjukt! eller aa.. en från lerum då. frida och sofia och jag. blev rätt choka när de kom in. en tjej från gamla skolan i 9an och andra tjejen från friidrotten när jag var liten. rätt gött ändå.

bilen jag körde med är inte alls lika dan som den hemma. gasen och bromsen räcker att man trycker ner typ i mm för att den ska göra lika nytta som när man tryckte ner hela där hemma. så blev en del tvärbromsningar nästan haha.

tog en sväng till eurostop med mormor och morfar också. skulle handla mat och jag köpa bikinin på bilden. syns inte så tydlig. underdelen var däremot dö ful så tänkte att jag väntar med den. röven såg en aning fyrkantig ut. hej och gonatt nu ska jag drömma om trafikskyltar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar