måndag 20 juni 2011

Metaltown - as kalas!


Hej och hå så det kan gå. lovar, jag lever men trodde fan jag skulle kollapsa ett antal ggr i helgen haha :D lite för mycket dricka ibland kanske och lite för mycket sparkar på benen i publikhavet på metaltown! men en sak är säker och det är att det var så sjuuukt jävla kul!

jag padde frida och tora och kudden sov i hans husvagn och det var en del folk man träffade.

en kille fråga vad jag och padde tagit när vi tydligen ramla på marken inne på festivalområdet och frågade om vi hade något över.. "vi har tatt öööl och det funkar susen". haha. kan sitta och skriva typ 30 sider om allt som hände i helgen men ni pallar la knappt läsa detta ;)

kan säga att både mina ben och skor inte hade sin vanliga färg när jag kom hem ialla fall. mormor köpte nya skor till mej för de hade blivit svarta och heläckliga av leran. så nu går jag runt i ett par turkosa skor från maxi haha. snyggt som fan!


(kepsen jag har på mej var ju också en knäpp historia. tappa bort padde och de andra i publikhavet så träffa några andra som jag tjöta med i stället. hängde med till deras camp och söp lite, fick låna ena killens halmhatt och solglasögom. glasögonen vet jag inte vad dom tog vägen men halmhatten bytte jag sedan ut mot kepsen men sen hitta jag inte någon av "ägarna" så det slluta emd att jag hade på den resten av tiden och hoppasdes på att jag inte skulle träffa någon av dom haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar