tisdag 21 juni 2011

sagan om janni och antons goda gärning på metaltown!

när jag ändå är igång och skriver kan jag berätta om ena natten på metaltown!
har inte en jävla aning om vad klockan var men sent var det ialla fall! skulle hänga med anton till hans bil och käka lite raveoli. inte jätte gott men full som fan och hungrig ja då går alt ner! efter ett tag kände vi att nääe fan snart däckar jag så han ksulle hänga med in på campingen igen och pissa och jag skulle tillbaka i husvagnen. på vägen börjar det regna vilket det gjort större delen av kvällen också.. jag hittar ett sånt där big mamma parasoll från GB-glass. varför inte tänkte jag. sen precis utanför ingången ner vi 2 jävla idioter som sover på träflisgögen med sina sovsäckar... va i helvete gör ni här fan det regnar ju ta vårt paraply sa jag och kände mej som gud själv! dagens goda gärning haha. såg jävligt mysigt ut faktiskt! snipp snapp slut så var sagan slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar